Naziv korisnika: STROJNA MEHANIKA d.o.o.
Horvati (Grad Zagreb)
Palijaši 18
PODRUŽNICA PETRINJA
Naziv projekta: NOVI RAZVOJ U PETRINJI STROJNA MEHANIKA d.o.o.
Podaci o projektu
Kod projekta: KK.08.2.1.16.0133
Naziv poziva: Podrška razvoju poduzetništva u gradu Petrinji
Cilj ovog projekta je održiva fizička, socijalna i gospodarska regeneracija grada Petrinje, s ciljem smanjenja socijalnih nejednakosti, isključenosti i siromaštva. Nabavom novih roba i/ili usluga, Prijavitelj će povećati svoju: konkurentnost i održivost poslovanja i proizvodne kapacitete.
Prijavitelj će otvoriti nova tržišta i povećat će mu se prihod. Projekt je usmjeren na djelatnike Prijavitelja, kupce i dobavljače kao ciljne skupine projekta, ali i sve građane Republike Hrvatske i to upravo kroz očuvanje postojećih radnih mjesta i otvaranje novih. Projekt vodi računa o zaštiti okoliša.
INFORMACIJE O TROŠKOVIMA
Ukupni prihvatljivi troškovi (EUR): 207.246,00 €
Ukupna bespovratna sredstva (EUR): 176.159,10 €
Ukupna vrijednost projekta (EUR): 261.862,38 €
Početak provedbe: 15.04.2022.
Kraj provedbe: 12.12.2023.
Trajanje provedbe (mjeseci): 20
AKTIVNOSTI PROJEKTA
- Aktivnost 1: Ulaganje u materijalnu imovinu (1/2)
- Aktivnost 2: Ulaganje u materijalnu imovinu (2/2)
- Aktivnost 3: Marketing i promocija proizvoda i usluga
- Aktivnost 4: Edukacije, stručno osposobljavanje i stjecanje novih znanja zaposlenika
- Aktivnost 5: Prijava na Poziv
- Aktivnost 6: Provedba postupka nabave za potrebe projekta
- Aktivnost 7: Promicanje horizontalnih načela
- Aktivnost 8: Upravljanje projektom
- Aktivnost 9: Promidžba i vidljivost
SVE AKTIVNOSTI NABAVE
- laniran je postupak nabave
- određene su karakteristike roba i/ili usluga koje se planiraju nabavljati u postupku nabave
- proveden je postupak nabave
- odabran je isporučitelj roba i/ili usluga
- predmetna aktivnost je provedena u cijelosti, kako je bilo planirano, sukladno propisanim pravilima i projektnim prijedlogom (pridržavanje vremenskih rokova početka i završetka provedbe aktivnosti)
- roba i/ili usluga je od strane odabranog isporučitelja isporučena na vrijeme, do roka određenog u Ugovoru
- zaključen je zapisnik o primopredaji roba i/ili usluga
- izdan je račun od strane isporučitelja
- račun je plaćen u roku
U provedbi predmetne aktivnosti nije bilo značajnih problema.
Ostvareni su rezultati koji su bili planirani – nabava roba i/ili usluga.
Održane su planirane edukacije djelatnika, u količini radnih sati koje je ponudio isporučitelj.
Nabavljena roba i/ili usluga se koristi u svakodnevnom poslovanju gospodarskog subjekta.
Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost tvrtke STROJNA MEHANIKA d.o.o.